Fredag - Lördag

Ja vi kan ju börja med att konstatera att jag överlevde tentan. Härligt! Förhoppningsvis klarade jag den också men sånt vet man ju aldrig i förväg så vi får se.

Igår var det menat att me, Jenny and Sandra skulle elda upp hennes julgran och grilla korv men vad händer? Jo regnet öser ner hela efetrmiddagen/kvällen. Fint väder innan och idag är det soligt men just när vi skulle grilla regna det. Jaha men inga problem tänkte vi och grilla korven på balkongen och käka i soffan istället. Sen blev det en rolig spontan utgång som blev kvällens sysselsättning istället. Fick låna en mycket fin outfit av Sandra då jag var grillaiettkyligtregnklädd. Vi hade väldigt kul men jag tror McDonalds har något emot mig. När jag skulle gå på toa efter att väntat hur länge som helst så ligger det en däckad kille på golvet där inne som måste eskorteras ut och när jag kommer tillbaka till bordet har de kastat/städat bort min hamburgare-.- Jag som var sjuukt hungrig! Så då fick Oskar, som vi mötte upp efter hans sittning, och jag lämna tjejerna och gå hemåt.

Så såg jag ut! Fast mycket gladare(:



Det var gårdagen det. Idag är det som sagt sol och senare blire tårta för att fira min kusin Alma som fyllt hela 9 år! Mysigt(:

Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0