En lugn helg

Har varit riktigt lugn i helgen. Men trots det vaknade jag med litelite halsont imorse:O får hoppas att det inte utvecklas till något mer nasty som halsfluss!! Usch.

Igår kolla jag och oskario iaf eurovison här hemma och även om det gick bra för Sverige måste jag ändå säga att vi borde ha vunnit!! De två låtarna över var ju inte direkt bättre? Haha Sveriges bidrag var väl inte min typ av musiksmak men den var ju flera klasser bättre än Italien iaf och även azerbaijan(?)!

Menmen, det här ökar ändå på någotvis chanserna för att vi vinner hockeyn ikväll!! Kanske inte men känns som det iaf. Sandra and Jenny har bokat bord så vi tänkte dra ner och äta och kolla matchen på Allstar ikväll, så det blir spännande! Hoppas jag orkar med en heeel hockeymatch! Brukar ju bli uttråkad någongång under andra perioden men stämningen där kanske är medryckande(: Vi får hoppas det!

Pussspusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0