Återigen en tentavecka

Igår och idag har jag faktisk pluggat överförväntan! Verkar nästan som att jag tycker det är skönt att vara lite tillbaka till verkligheten. Även om det är underbart att komma hem och träffa er alla gryyyyymma människor så, ja jag har sagt det förut tror jag men det blir som en annan verklighet och på någotsätt så är det numera som att resa bort. Men det är väl inget man klagar på att få göra heller! Har då aldrig hör någon tjura över att få semester;) Men nu är det plugg som gäller då tentan ligger där borta på fredag och väntar på mig.

Konstigt att det snöar också? Men verkar som att det snöar i kolbäck också, ännu konstigare! Där låg jag ju typ i bikini och sola för mindre än en vecka sedan!



Jaja, back to the books! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0