Sunday

Hallå!
Ja vi var ju och åkte skidor igår, grymt kul att äntligen få gör det igen. Har massa fina, soliga bilder från backen som ni ska få se senare. Det enda lite,lite negativa med gårdagen är att jag har en liten skada... Har aldrig skadat mig när jag åkt skidor! Men jag fastnade iaf med skidan i snön på slutet av dagen när den var mjuk och uppåkt. Så vred om knät lite, så ömmar och gör ont när jag rätar ut benet och försöker gå på det. Men inget farligt, ska nog gå över efter någon dags vila! Känns redan bättre än igår(:

Har precis sett veckans avsnitt av Rachel Zoe, har ju börjat klockan 8 nu istället för 11. Vilken tur att jag är morgon pigg! Senar ska vi ut och kolla runt lite på Strömpilen eftersom detta är vår sista dag med bilen. Och jag kan inte köra vilket är lite tråkigt:( Men men det är soligt ute och jag är glad ändå:)

Pusspusssss♥

Kommentarer
Postat av: Micca

me miss my malin!

2011-03-13 @ 12:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0