Studentsportardag

Ja, idag på min lediga dag gick jag upp klockan 6 för att tvätta! Det ni. Väntar nu på att gå upp och byta plats på tvätt och torken osvosv... Men senare blir det teparty hos Jenny, så något roligt händer det ändå! Har även träningsverk från gårdagens styrka, det gillas:)

Åh, föresten Agnes!! Drömde att jag hälsade på dig på Tunbo som såg helt annorlunda ut och du hade chokladbrunt hår! Det var aaassnyggt!!:D just sayin!

Halvtrött Malin som springer upp och ner för trappen med tvätten. Frääschtjej!


Pussssssssss♥

Kommentarer
Postat av: agnes

hihi ååh vad trevligt att jag hälsar på dig i drömmarna med en ny hårfärg och alllt ;D !!! usch saknar dig massor, tänker på hur du har det varje dag <3!

2011-03-09 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0