Not just another day in Umeå

ne, för idag var första dagen för i år som vi cyklade till skolan! Det ni, då måste det väl nästan vara vår? Och när jag kom hem från skolan blev det solhäng ute på uteplatsen i linne! Hur mycket vår som helst ju:D Älskar att vi har grymt solläge på vår uteplats. Det enda som behövs där nu är ett större bord med kanske 4 stolar, tänka om man vill bjuda över folk liksom? Men än så länge kanske det inte är tillräckligt mycket vår för att oroa sig över det.

Jag är iaf så sjukt sugen på fika just nu! Vill bara ha.. vad som helst?? Men orkar inte ta mig för att göra något åt det. Får väl låta det gå över genom att kolla lite snygga skor och sommarkläder sålänge, något som jag är ännu mer sugen på! haha

Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0