Ljus!

Åh, jag mår såå mycket bättre idag!! Lycklig att det gick över så fort. Idag är jag bara som lite "småstel" i halsen men huvudet är på plats igen!

Dagen har spenderats på stan med min pojkvän. Meningen var att springa in på gina och köpa örhängen men blev lite mer shopping än så. Och det mesta stod faktiskt Oskar för! Sånt gillar vi(:

Här är resultatet:

Mina första jeans på flera år! Härligt(:

Oskar fick sig en ny vårigoutfit♥

Och sen bara måste ja lägga upp några Torreborre bilder:



Så, nu ska jag kanske hoppa in i duschen eller gå ut i solen. Hmm, svårt val! men lutar åt duschen.
Pussspusss♥ Hoppas mors födelsedagsfirande blir trevligt för er som är/har varit där!

Kommentarer
Postat av: Thomas Tåden

Snyggt på er båda o Torsten är såååå söt :)

Kram Carro

2011-03-26 @ 16:33:45
Postat av: Charlotta Edlund

guuuu va snygga ni är! och Torre är han go elle? kul att du hittade så fina kläder Oskar. Kram från Moster, Mormor och Morfar i Särna

2011-03-26 @ 17:34:26
Postat av: Anonym

Tack för lampan hjärtat, den är jättefin. Alla hälsar tillbaka till er. Puss mamma

2011-03-27 @ 10:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0