Idag igen?

Hur lyckades jag? Jag visste att vi började 10.15 idag men ändå går jag upp en timme för tidigt? Hade planerat att köra lite morgon träning och duscha så jag skulle gå upp EN timme tidigare än jag tänkt. Men det blev två timmar tidigare eftersom jag av någon anledning tänkte ta bussen tjugo över 8 istället för 9 när jag planerade.. Jaja har ju blivit morgonpigg av mig sen det började bli ljust tidigare än 10 så det är lungt! 

Idag blir det redovisning igen, yay!:D ^^,

Pusssssssss♥

och Graaaaaaaaaattis massa på 75årsdagen farmor!! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Farmor



T A C K Malin och Oskar

Ett stort tack för den fina presenten.

Nu har jag lika fina skor som Du Malin

Hälsningar och KRAAAAM !

Farmor Elsie

2011-03-10 @ 08:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0