Helg

Ja då var denna helg nästan slut. Hade en grym kväll igår! Fick inviga min nya klänning, glida förbi kön utanför rex och komma in ba sådär, kändisspota Peter Jihde, dansa till gamla klassiker och så massor av skratt för att sammanfatta kvällen lite. Bilder kan komma om jag orkar synka min kamera och datorn.

Idag blir det att kika bloppis nere Creativ Lounge, sen ska jag nog bara slappa hela dagen. Jag som skulle PUTTSA(Visst blev det rätt nu? ^^,) fönstrena idag. Oops. Men solen skiner ju faktiskt inte så då är det ovärt!

Nu ska jag rota fram nått att ha på mig!
Pusssssssssss♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt rätt Malin, man putsar fönstren ;)

Du får satsa nån dag när det är varmt ute :)

2011-03-29 @ 14:46:59
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0