A day off

Idag tog jag och Oskar ledigt kan man säga. Dagen har varit som en sommardag utan måsten typ. Skönt!
Solen lös hela dagen men för första gången på... veckor kanske månader(!) vaknade jag inte av mig själv klockan 6-7 utan att kunna sova utan jag kunde faktiskt somna om ända till 8!!

Under dagen har vi storhandlat och återfyllt vårt totalt tomma kylskåp och sen bara varit ute i solen med fika en bok och Torsten. Han fick träffa på både hundar och andra katter! Så söt, jätte nyfiken men liite rädd för hundarna. Sjuukt nyfiken och sällskapssjuk med katterna. När de gått igen sprang han runt och jama efter dem.

Nu blire långkok av helkykling med massa gott!

Har även bokat biljett hem nu!! Så skönt att det bara är typ 3 veckor kvar, saknar er där hemma! Torsten ska flyga med också så då får ni se honom irl(:


Storhandling pågång(:


Påfyllt!


Torsten and his friend!


PusssPusssss♥

Kommentarer
Postat av: susanne

Välkomna hem, längtar så efter er alla tre.

Puss mamma

2011-03-30 @ 20:04:16
Postat av: Thomas Tåden

Ja det ska bli härligt att träffa er,saknaden o längtan är stor!!!

Kram Carro/mamma

2011-03-30 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0