SÅÅ!

Ja, jag lever! Haha har fått lite önskningar om en uppdatering så här kommer den. Har haft FULLT UPP sedan jag kom hem. Inte en lugn stund och idag är faktiskt första gången jag sitter här hemma ensam och känner lugnet. Det blir alltid så att när man kommer hem ska man träffa alla och måste delta i allt med en gång så det brukar vara en hektisk tid. Men förhoppningsvis börjar det lägga sig lite nu, har ju faktiskt träffat alla om än snabbt så är första mötet gjort nu.

Har till och med packat in kläderna i garderoben nu så då kanns det ännu mer som man är hemma lite mer permanent.

Jag drar en snabbsammanfattning av helgen:
Ankomst. Mat. Fest. Sol. 65 års firande. Picknick på klippor. Konspirationsteorier. Satte upp pol. Spela xbox. Åt hos Oskars. Kubb-kollande. Kolla film. Sol på strand. Anundshög. Träna magen. Doppa sig. Käka lax. Kolla tv. Tagit kort på hästsaker. Fixat rummet. Ätit vivaldi i vasa. Kolla junitroffén... Och nu sitter jag här med Torsten!

Den ENDA bilden ifrån helgen:O


Det var min helg i snabbspolning(: Har haft det sjukt härligt i värmen och bränt ryggen nån nyans^^ haha

Nu är jag då avundsjuk på Sandra och Jenny som snart befinner sig i gööteborg!!

Pussssss♥

Kommentarer
Postat av: agnes

haha åh beautiful ;) så kul att träffa dig igen <3 haha "konspirationsteorier" NICE ;)

2011-06-07 @ 17:28:22
Postat av: Jennysandra

Tack för uppdateringen, vi är ju trots allt dina störtsa bloggfans. Jag och Sandra har just kommit hem från Liseberg, där dansade vi loss på dansbanan till scotts! :D

2011-06-08 @ 22:47:55
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0