Host, harkel och seeeg!

Ja så går det när man slarvar med sömn, mat, träning och hittar på massa kul istället! Då blir man sjuk minnsann-.- Så jag får väk ta en speed recovery eftersom mitt rabetsschema drar igång på torsdag med en heldags jobb. Det ska jag nog klara av då det bara känns som en förkylning med kanske lite feber. Det går att bota med lite serie kollande, att äta frysta bananer och dricka honungste!

Har iallafall som sagt haft grymt kul den senaste tiden! Började med sthlms trippen, sen lite mysigt midsommarfirande, födelsedagsgfirande och en natts maraton med true blood kollande inför sesongspremiären av det i söndags natt ca 5.15 + sol och bad i det härliga sommarvädret. Så veckan har varit grym! Precis vad jag behövde eller nja kanske inte precis om man ser hur kroppen reagerade på det men psykiskt behövdes det för att orka dra igång jobbet på allvar(:

Såhär ser jag ut nuförtiden iaf för er som har undrat och kanske glömtbort mig!

Tycker bara jag blir snyggare med tiden(:

Pussssssssssss♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Verkligen hur snygg som helst! hur gör du för att lyckas? ;)

2011-06-28 @ 12:33:23
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det är ju naturlig skönhet förstår du väl!? ;)

2011-06-30 @ 20:36:14
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0