Fy skäms Malin!

Så dåligt jag uppdaterat nu på senaste tidem. Usch! Men nu så kommer det en liten översiktlig beskrivning av vad som pågår just nu. Torsten är kastrerad till att börja med men han jamar mer än någonsin då han vill ut men inte får. Intron har dragit igång på jobbet och än så länge trivs jag väldigt bra! När jag väl börjar jobba(30 juni) har jag inte en ledig helg fram till 12 augusti och samanlagt 9 lediga dagar under perioden dock är mycket halv dagar så ska nog hinna med att träffa kompisar och så ändå! 

Ja det var väl about it!
Pusss på er alla och hoppas ni kan njuta av vädret♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Craaazy Malin! du kommer bli en arbetsnarkoman! ;)

2011-06-16 @ 20:52:57
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0