Trött och sushi!

Har precis vaknat av att min syster kom hem från jobbet och nu är det dags för ett experiment! Min syster och mor har aldrig ätit sushi så vi köpte lite take away så att de får prova. Jag själv har jobbat hela helgen så ikväll är jag lite död, men filmmys och sushi ska jag väl klara!

Förövrigt fyller min kusin 18 idag, grattis Anton! Har varit där i Enhagen på en massa gott fika efter jobbet för att fira honom och träffa lite släkt. Det var en ursöt bäbis där som fick mig att skratta så jag grät, så gullig och då är inte jag en bäbis människa^^,



Thats a little about ma weekend, men näsat helg blir Legendarisk! Haha vi håller tummarna för sol!
Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0