Till marknaden uti i Nooora

Igårkväll drog jag och Oskar en spontan tripp till Nora för att käka glass. Har nämligen hört att det är lite utav en speciallité som dom har där. Det var en mysig liten roadtrip då vädret strålade och Nora var en väldigt söt liten stad vid vattnet! Min mobil dog tyvärr men Oskar knäppte lite kort:

Härliga hallon hetta min goda glass

Oskar valde Fabrikörens favorit!

Såhär glad var jag över den vackra utsikten(:

(I påsen ligger kanske världens finaste skor som jag fick utav min älskling efter att vi sett dem stå och styla i ett sött litet skyltfönster!♥)

Så var det med den kvällen(: Dagen innan spenderade vi i sthlm där Oskar uppdaterade sin garderob rejält! Jag fick också med mig ett och annat bla skjortan och halsbandet jag har på mig på bilden. Så två fina lediga dagar har vi haft! Var ledig även idag men imorse vaknade jag med ett öga som inte gick att öppna-.- Ögoninflamation, weeii!! Menmen det går nog över fort, har en bild på hur jag såg ut när jag vaknade men jag vill inte skrämma ihjäl er så den förblir "classified";)

Pussssss♥

PS. Idag drog Jenny till USA btw och jag är INTE avundsjuk! sådeså^^, Nääråå, hoppas du har en awesometime därborta!

Kommentarer
Postat av: agnes

glassen såg inte fel ut hörru! och inte du heller! när får jag se dina nya skor :D ?

2011-07-20 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0