Oh my...

Tjohoooo, dör ni av längtan efter fräscha uppdateringar? Här kommer en rykande het!

Sitter och kollar igenom lite bilder från det gångna året i Umeå och det känns helt overkligt. Nu när man är tillbaka i kolbäck känns det så otroligt långt borta att jag nästan får fråga mig själv "är det där jag?" när jag ser mitt breda leende och alltid så väl kisande ögon på en bild. Helt sjukt. Men jag vet att det har hänt, att det är mitt glada ansikte och andra gången jag kollar på bilderna slås jag av hur kul jag haft det istället!

Nyss hemkommen från en springtur efter ännu en dag på jobbet. Nice!


Så var det med det(: ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tummen upp för uppdateringar!! :D

2011-07-13 @ 18:03:20
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com
Postat av: agnes

håller med föregående talare;) uppdateringar gillas skarpt!!!!

2011-07-13 @ 19:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0