Vart tar mina inlägg vägen?

Har skrivit två inlägg nu i veckan som jag upptäckte aldrig publicerades. Hur har detta gått till? Finns inte ens i arkivet. Kanske de har blivit bortförda av nån varelse som lever inuti min dator och lever på att käka upp det jag skriver eller absorberar kunskap av det? Nej, nu har jag kollat för mkt på Doctor who känner jag! Haha

Har i vilket fall som helst kommit i gång med träningen igen, nu känns löpbandet som förut trots att jag förra veckan trodde all min kondition försvunnit^^,

Anywhooo,Min sista helg som tonåring. Scaaaary! Haha Blir iaf middag hos peter m. familj ikväll och sittning imorgon sen är jag 20, Så det blir nog braa ska ni se :D
Pussssssss♥

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Inte bara Peter med familj, :)

2011-01-21 @ 18:34:28
Postat av: lollo

hoppas det blev en stor överaskning för dig, jätte grattis från idre lilltjejen måste få säga det en sista gång =) puss och kram moster

2011-01-21 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0