Tillbaka till vardagen på Ystarvägen 141

Ja nu är vi då tillbaka i Umeå igen. Blandade känslor är det. Var sjuktskönt att komma hem och träffa alla igen! På något vis kändes det som att tiden i umeå endast var ett avlägset minne och inte en verklighet. De senaste 4 månaderna blev som någon annans liv och det kändes som att jag alltid varit kvar i Kolbäck. Hur konstigt är inte det? Nu börjar det bli tvärtom. Har varit här i typ exakt ett dygn och mitt "jullov" hemma kunde inte kännas mer avlägset. Men energin och utvilnaden jag fått känns fortfarande i hela kroppen, det kan vara ovärdeligt nu inför sista veckan av plugg innan tentan(Som varit lite bortträngd och förnekad på senaste tiden-.-). Hur som helst så ska det bli skönt att återfå en rutin och lite mer vardag igen. Men lediga kan vi vara några dagar till så för att avsluta ett underbart lov så står min personliga kock i köket och lagar pepparkakscheesecake! Mumms^^

Hoppas ni alla mår bra där hemma, var underbart att få träffa er igen ska ni veta!! Kissesss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0