Tentan avklarad,

eller? Jag hooooppas det iaf!! Men det får vi se. Som visa personer sagt är det ingen idée att elta hur det kan ha gått, borde ha gått osv förens man har resultatet framför sig. Så nu släpper vi det(:

Jag vet inte vad det är med mig idag, finner ingen ro. Allt är ur balans! Är trött, men kan inte sova. Är sugen på att bädda ner mig i soffan, men blir rastlös. Är inte hungrig, men vill äta. Är hungrig, men inte sugen på att äta. Vill diska, orkar inte diska... Blir galen!! Jaja, antar att det går över snart. Får lov att ta mig för att göra någonting så länge.

Imorgon blir min pojkvän en stor pojke, 21 år! Det ni(: Hihi har faktiskt varit på stan och fixat en liten överaskning åt honom! Vi köpte ju Xboxen lite som delad present till varandra, om ni hänger med, för jag fyller ju nästa vecka. Men tyckte han skulle ha något litet på sin dag också!

Schh! Hemliigt...

(Ursäkta min pyamas outfit men är som sagt slut efter 4h tenta osvosv)

Pusspusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0