Gröt

Nu sitter jag i skolan och äter havregrynsgröt. Bra uppladdning inför träningen senare ikväll! Tänkte köra Bodycombat vid 5 men vet inte om jag orkar vänta så länge, kanske bokar om passet om jag hittar något tidigare som verkar kul(:

Idag insåg jag att jag inte läst några "samhälls ämnen" sedan 2an i gymnasiet och hur jävlaUNDERBART det är! Haha ni får ursäkta mig men hur mycket roligare är det inte med kemi, medicin, fysik och matte än religon och Samhäll typ? Jaja, alla håller inte med mig men det skiter jag i, jag är så glad att jag fått läsa så roliga ämnen:D
(Jag ignorerar den minimini kursen i psykologi och så som vi gjorde första månaden på Universitetet^^,)

Sitter nu bredvid ett gäng som verkar ha ett case i nå samhälligt och njuter av att inte behöva diskutera deras ämnen.

Pusssssssss♥

Kommentarer
Postat av: Miccaaa

I agreee!!! Grymt sköööönt!!!!

2011-01-12 @ 16:37:32
Postat av: agnes

haha ojoj där tycker vi verkligen olika ;) men är glad att du hittat nåt som du verkligen gillar, GREAT ;D

2011-01-12 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0