Goda nyheter gott folk!

Vi är med Xbox :D + Kinect!

Haha så gissa vad min eftermiddag gått åt till? Tyvärr har vi inte dance central än men har hoppat omkring till Kinect adventures istället;) Har aldrig riktigt trott på att sånna här spel skulle vara någon "träning" men man blir allt lite varm! Var tvungen att slänga av mig tröjan efter ett tag! Haha

Jenny och jag pluggade grymt bra idag i skolan så kan unna mig en kväll tsm med Oskar och vår lilla älskling(:

Hihi pussssssssssss♥



Inge avundsjuk på min syster som nu befinner sig i England...

Kommentarer
Postat av: susanne

Grattis till er tillökning..hihi, kul att ni har kul.

Jag är inte heller avundsjuk på emma, vill inte heller åka till england...

Lycka till på torsdag hjärtat mitt.

Puss och kram mamma

2011-01-10 @ 21:17:13
Postat av: Charlotta Edlund

Ehhh...har ni vunnit på Lotto?!?! Undrar Lotta?

2011-01-11 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0