En härlig helg

Som rubriken antyder så har min helg varit himla fin. Födelsdagsfirande på fredag och på lördagen svidades det om till nya kavajen för en tjejkväll med tacos, spel och godadrinkar(: Så jag har utnyttjat min totallediga helg ultimat!

Den avslutades idag lite lungt med Doctor who maraton och köttande av street fighter IV^^, haha jag kan inte påstå att jag utvecklat mina skills så mkt än så länge när det kommer till spelandet, men det är kul så jag kämpar på!

Min favorit karaktär i SFIV, Chun li!


Ja, imorgon börjar allvaret igen så då blir det både skola och träning för min del. Inte helt fel.

Juste, idag är det exakt en vecka tills mina tonår är över. Jag fyller 20. Hur konstigt är inte det? haha

Pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0