tystnad

Jag dör av uttråkning! Har så ont i halsen att jag inte kunnat prata på hela dagen. Inget alls! Kommer jag på något jag vill säga är det inte ens värt att försöka, känner redan i tanken hur ont det kommer göra. Vill inte klaga här men kan ju inte ens klaga på det i verkligheten så får skriva av mig lite istället. Har feber också så ligger nedbäddad i sängen och kan inte träna idag som jag brukar. Kan inte prata med Torsten heller.

Usch!! Idag är ingen bra dag... Trots att det snöar jättefint utanför fönstret! Stora, mjuka flingor. Fast i fredags var nog finaste snön någonsin! Det var så små, små flingor att de inte syntes utan bara glittrade och å tätt föll dem att det såg ut som om hela luften gnistrade, riktigt magiskt!

Pusspåer♥

Kommentarer
Postat av: Thomas Tåden

Krya på dig!!!

Kram Carro

2011-02-20 @ 13:19:39
Postat av: micca

Här kommer en frisknande kraaaam!!!!!!! och remember! lite disney förgyller vardagen! speciellt dom sjuka!:D Sett trassel än?:D

2011-02-20 @ 13:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0