Så skönt!

Haha, skulle väl egentligen skrivit att det var mig själv jag testade när jag stack ut på skidorna. Spåret antog jag skulle vara dugligt. Frågan var hur jag skulle behärska det tillsammans med skidorna. Men det gick super! Det här ska jag definitivt göra igen, längsta spåret då också för jag fegade ur lite idag och körde 3,5 km eftersom jag inte visst hur det skulle gå.

Gif Created on Make A Gif

Men såhär glad är jag nu! Funderar på att klä på mig rejält och sätta mig ute i solen en stund? Skulle vara så skönt att få lite soljus på sig(: Vad tror  ni?
Pussssssss♥

Kommentarer
Postat av: Björn

Härligt Malin ! Jag tror det blir kanon, hoppas du sitter i solen nu och myser :)

2011-02-09 @ 14:48:50
Postat av: Farmor och Farfar

Hej

Vi tyckte också att det såg härligt ut att Du gillade att åka skidor.

Vi vill nu hälsa till Dig och Din kära kock på

ALLA HJÄRTANS DAG



F o F

2011-02-14 @ 20:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0