Planer för dagen.

Snart bär det av mot NUS för att testa om jag behöver ta TBC-vaccin, vilket jag med största sannolikhet behöver då jag inte tagit det förut eller tidigare haft TBC. Men detta medför att jag kommer missa första timmen av föreläsningen på förmiddagen. Känns det värt att komma inklampande försent? Läraren blev väldigt arg förra veckan då min buss fastnat och jag kom 5 min försent till genomgången så känns inte frestande. Eftermiddagen är det provgenomgång som jag inte vet om jag vill gå på. Fick nämligen VG på tentan! Tycker inte jag var värd det med tanke på hur dåligt jag skrev på vissa frågor!! Men jag klagar inte.

Men eftersom att jag då inte har någon anledning att gå till skolan efter vaccineringen betyder det att jag kan göra come back i gymmet igen. ÄNTLIGEN! Förövrigt är plusgrader här idag och solen skiner! Wihooo!!


Pusssssssssss♥

Kommentarer
Postat av: M to the I to the double C A

Åååååh ger mig sooool!!!!!!

2011-02-28 @ 14:56:49
Postat av: Charlotta Edlund

Stort grattis till tentaresultatet - du är så duktig!



Kraaam

2011-03-01 @ 18:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0