En dag på stan

Idag kände jag för att dra ner en sväng på stan så jag tog med mig Oskar ut i det fina vädret. Vindstilla och näästan 0 gradigt(säger vi) så jag tog på skinnjackan. Och det gick utan att man frös! Fint. Så vi gick runt och kollade lite, några fräschare vårplagg fick följa med hem och så en stor väska vilket jag har behövt sedan jag lämnade min gamla hemma i kbk.


Det blev också en mysig lunch på Sagami, ett japansktställe. Vi tag varsin dagens japanska rätt som var en speciell friteradkyckling med ris. Mycket gott! OCH jag kom ihåg att ta kort på maten innan jag ätit upp den... helt iaf. hihi

Det var misosoppa till om ni undrade vad som var i röda skålen. Det fanns såklart också sushi på Sagami och jag som redan tidigare i veckan blivit inspirerad av Jenny blev otroligt sugen på att göra sushi till kvällsmat. Så vi köpte  med oss lite grejer hem till det, och till vår Oscars natt vi ska ha imorgon! Det är ju Oscars galan och Filip&Fredrik ska sända ett program med det som vi tänkte följa. Det ska bli spännand! Då får man offra att vara lite trött på måndag sedan(: hihi

 

Pusssssssssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0