Back to life!

Inatt vaknade jag runt 4 med feber. Tog en ipren så gick det över och sen har jag har varit pigg hela dagen. Skööönt!

Dagen spenderades först i labbet där vi började odlingen av cellerna. Därefter blev det lunch med Jenny på café Göteborg, ett riktigt mysigt ställe! Rekomenderas om ni har vägarna förbi(: De hade roligaste toaletten! Där inne fanns nämligen till kundernas förfogande: Hårspray el. mousse, två olika sorters handukar, tre olika sorters tvålar, två olika handkrämer och två smaker utav tuggummi! Det var ljust och fräscht och det fanns även en radio där inne så ännu mer plus på det!


Ursäkta min medverkan på bilden, insåg inte att jag syntes^^,

Efterår gick vi en sväng på stan där vi mötte upp Sandra och köpte annsiktsmask så att vi kunde åka hem till Jenny och skämma bort oss lite.

Nu sitter jag hemma med Torsten och har precis käkat succini(?) lasagne som stod redo i ugnen när jag kom innanför dörren. Lyxdag!

Pussssss♥

Kommentarer
Postat av: agnes

Åh på cafe göteborg har jag också fikat när jag var i umeå :) det är mysigt där! får vi göra tsm sen när jag kommer och hälsar på dig :)

2011-02-22 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0