Fort!

Vad fort tiden går! Helt sjukt, känns som det var nyss jag kom tillbaka till Umeå och nu är det mindre än en vecka kvar innan jag åker igen.
Jag och Jenny gjorde klart vår redovisning idag som vi ska hålla på måndag, den handlar om barncancer. Har hittat många fina klipp och artiklar om små kämpar som tillfrisknat. Det blir nog bra!

Nu ska jag ge mig in på IKSU för att springa lite på crosstrainern innan jag beger mig ner på stan för att inhandla årets sista(!) julklapp! Det har dock börjat regna nu så julstämmningen som höjts flera grader med snön smälter sakta bort med regnet. Men julen är ju så mycket mer än snö så den innfinner sig nog snart igen!

Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0