Yet another day of shopping

Så, nu är vi äntligen hemma efter lite mer shopping! Fast det jag köpte idag var "bara" ett par underbara höstskor♥ sen blev det även matshopping... Det var inte kul. Vi gick hem ifrån coop men alla kassar höll på at gå sönder, mina handtag gick av direkt utanför dörren så jag fick bära min påse som amerikaner i filmer och oskar kämpade med sina som skar in i händerna på han, men vi kom hem! + mina biceps fick sig en statisk typ 15min träning^^,

Anyways, här har ni iaf lite bilder på min shopping:


Mina skor! Jag sa till mig själv att jag hade för mycket svarta skor och på något vis har jag lyckats att bara köpa bruna i sommar. Men jag gillar det(:

Oskars present: En ny träningsväska! Sen har vi mitt "löparställ" som jag köpte till mig själv. Har letat långa tights hela sommaren så nu är jag nöjd!

 

Pussssssssss♥


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej på er. tipsar om en jättebra kärra på erat coop,hi hi, så slipper ni ha handtag som skär in i händerna vare sig det är sommar eller vinter. ett tips alltså;).

Kram mamma, saknar er.

2011-08-30 @ 21:25:20
Postat av: Susanne

Hej på er, vill tipsa om en jättebra kärra att handla i. Finns på erat coop, hi hi, så slipper ni ha handtag som skär in i händerna vare sig det är sommar eller vinter;). Tips som sagt...

Bra att ni håller torsten inne!

Kram mamma, saknar er.

2011-08-30 @ 21:29:40
Postat av: Sandra

Skorna va riktigt fina :)

2011-08-30 @ 22:10:52
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com
Postat av: Jenny

Tycker jag med :]

2011-08-31 @ 15:47:54
URL: http://Paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0