Torsdag

Måste börja inläggen med vilken dag det är eftersom jag blivit helt dagsblind under sommaren! Helt ärligt har jag inte haft någonsom helst koll utan alla dagar har i sommras blandats ihop till en enda röra. Men så blir det när man inte har någon struktur på dagarna och ibland är det också skönt. Nu är det som sagt torsdag. Oskar vispar chokladmousse till mig på beställning efter den traumatiska förmiddagen vi haft! Torsten kom inspringandes med en liten fågelunge i munnen:'( Den levde men tror inte den kunnat återhämta sig. Usch, vill inte tänka mer på det!
Det roliga med dagen är att jag fått se min lön och imorgon är det dags för lite shopping i umeå city med Sandra(:

Så, nu måste jag hjälpa Oskar i köket!
Puussss♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Freja kom in med en daggmask, inte så traumatiskt men äckligt :P tagga shopping!

2011-08-25 @ 23:04:32
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag ser fram emot att fa se vad ni kom over! bada maste lagga upp snygga outfit-inlagg :)

2011-08-27 @ 01:47:06
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0