Skogsmullar

Igår var det en ganska fin dag ute. Detta resulterade i ett skogsbesök med tänkt svampplockning för mig, mor och Torsten medans Oskar stod nere vid vattnet och drog upp diverse fiskar (som sen släpptes tillbaka såklart). Torsten gjorde verkligen skäl för sina 20% eller nåogt av skogskatt! Han hoppade fram och pinnade på mellan stockar och sten, klättrade i träd och såg allmänt lycklig ut.
Sedan blev det fika på en sten nere vid vattnet. Mysigt att bara få ta det lungt och slappna av lite(:


Gissa om någon sov gott efter äventyret♥


Ikväll blir det mysig middag med mina fina vänner som jag kommer sakna när jag åker norrut nästa vecka. Men som sagt är ju det en hel vecka kvar!

Nu ska jag fundera ut vad jag känner för att baka till mina kollegor jag haft över sommaren, vill bjuda dem på något gott som tack(:

Pusssssssssssssssssssssss♥

Kommentarer
Postat av: Carolina Edlund Tådé´n

Härliga bilder,jag kommer att sakna er när ni åker "hem" igen.

2011-08-14 @ 23:10:37
Postat av: Carolina Edlund Tådén

Härliga bilder,jag kommer att sakna er när ni åker "hem" igen.

2011-08-14 @ 23:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0