Shopping and more

Igår var jag och Sandra in till staden för att shoppa lite som jag tidigare nämnt och här är vad jag kom hem med:

Det jag köpte av outfiten var jackan och blusen, skorna är från i sommras men har inte visat upp dem tidigare. Det var dem som blev mina i Nora! Förutom kläderna köpte jag lite ansiktstvätt, bodylotion från the body shop och sånt.

Hade förövrigt på mig det på bilden när Oskar och jag senare i fredags åkte in till Sagami för sushibuffé. Den smakade mycket bra och det fanns många olika sorters sushi + andra japanska rätter att välja emellan. Så maten får fint betyg. Bordsplaceringen sämre. Satt bredvid ett gäng killar som jag hela tiden antog var runt 16 år för de skrek över hela restaurangen och var allmänt dryga men det visade sig att de var 26-25... De förstörde ju stämningen lite om man säger så.

Idag var det tänkt att jag skulle fara på spa och bad i ö-vik men så blev det inte. Så istället fick jag och Oskar äran att vara barnvakt åt mina kusiner! Snart trampar vi alltså iväg på cyklarna emot ersmark.

Pusss♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blev ju skitsnyggt :)

2011-08-27 @ 19:32:26
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com
Postat av: Jenny

Instammer, gillar jackan (Y)

2011-08-27 @ 23:26:37
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com
Postat av: Carolina Edlund Tådén

Riktigt snyggt Malin!

2011-08-28 @ 12:07:50
Postat av: agnes

Jättefint malin, du är så snygg!!

2011-08-28 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0