Onsdag

Idag är det onsdag och min far fyller år! Grattis igen till dig♥ Solen skiner ute och jag har redan varit ut på en morgon runda, käkat min underbara älsklings frukost, startat två maskiner tvätt och planerat in ett gympass till senare ikväll. Oskar ska få visa mig runt lite i gymmet då jag inte är någon expert på maskinerna direkt. Älskar konditionsträning och att gå på olika pass så gymmet är inte min starkaste sida. Men det ska de bli ändring på!

Nu funderar jag på att lägga mig ute i solen en stund och läsa lite. Men först: ny tvätt!


Snyggaste tröjan är på!
Pussss♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej mitt hjärta!

Ni är duktiga ni som kör på med träningen, härligt att Torsten trivs ute.

Här jobbar vi på som vanligt och jag trivs som fisken i vattnet på vallby.

Saknar er alla tre!

Kram mamma/svärmor

2011-08-24 @ 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0