Onsdag

Okej idag går flyget hem. Jag är nervös? Konstigt. Kan verkligen inte focusera på något, går bara runt med fjärilar i magen. Hur ska det gå på flygplatsen? Kommer Torre ha panik? Kommer jag glömma något? Vad häner hemma? Tänk om jag packar övervikt? Ska ja ha springskorna på mig då de inte får plats i väskan? Hur ska jag klara va föreläsningar hela dagen? Nä jag tror jag hoppar över eftermiddagen. Fan. Kom precis på att jag inte kan ta med böckerna hem då de väger 4kg st och man har bara 10 kg handbagage. Jaha, hur ska jag plugga dårå?


Wellwell, nu måste jag packa skolväskan och försöka lugna ner mig^^,
Pusssss♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan känna dig hel lugn Malin. Umeås flygplats är ungefär lika stor som en helt vanlig lägenhet. Det går inte att gå fel! ;)

2011-04-20 @ 12:02:20
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0