Nervositetens uppkomst

Jag tror jag har kommit fram till min nervositet. Lite har med att Torsten ska flyga att göra men mest tror jag det beror på en sak jag inte tänkt på tidigare. Jag kommer sakna mitt Umeå. Jag har ju bara tänkta på vad jag åker TILL, att jag åker "hem" till allt och alla som jag saknat. Men jag kommer ju faktiskt också att åka IFRÅN och lämna något. Jag tror att det är detta som legat och gnagt som en nervositetskänsla! Men nu har jag kommit på det så det känns redan bättre, och jag kommer ju faktiskt inte vara borta jättelänge.

Så nu Jenny och Sandra får ni uppdatera bloggen rejält så jag kan hålla koll på vad som händer här uppe under min vecka i söder! haha

En gladare Malin!
Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss♥

Kommentarer
Postat av: jennysandra

Vi ska göra vårt bästa!

2011-04-20 @ 17:22:24
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0