Glädje!

VG på tentan, jaa! Så glad jag blev av att se de där två bokstäverna på andra sidan i provhäftet. Kan ju säga att det var verkligen inte ett starkt betyg men just nu så bryr jag mig inte för var helt säker på att det inte ens skulle räcka så långt. Så jag är glad ändå!

Blev klar med laborationsrapporten fort också så har haft nästan hela eftermiddagen ledig. Skönt skönt skönt för nyss sken solen och jag satt ute med Torsten i över 1 h och bara läste och njöt! Haha Torsten rulla sig i gräset(!) som en galning också, första gången han ser gräs ju! Även om det är vått och gult så har han ju annars bara sett snö.

Mmm, nu sitter jag och dricker en kopp te och funderar på what to do... Igår var det bio med the girls ifrån klassen. Vi såg No strings attached och den var riktigt mys(: Se den om ni vill ha en feelgoodare!

Teeee, näst sista påsen i burken:'(


Pussss♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra jobbat Malin! :)

2011-04-05 @ 17:08:59
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com
Postat av: micca!!!

Weeiiii!:D jag fick oxå VG!!!!!! kosmisk hjärnlänkning!!!!!!! du och jag malin! du och jag!!<3

2011-04-05 @ 17:22:11
Postat av: susanne

Grattis hjärtat!!! puss mamma

2011-04-05 @ 18:26:47
Postat av: Thomas Tåden

Grattis,lika duktig som vanligt!!!

Kram Carro

2011-04-05 @ 18:52:10
Postat av: Jenny

Superstort grattis!! Du får satsa på att klara hela programmet med VG på allt ;)

2011-04-06 @ 21:08:06
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0