Friday

Så, nu var det helg påriktigt! Jag har inga planer alls för denna helg fakiskt. Har börjat med att kasta i mig awesome kyckling för jag höll på att dö av hunger när jag kom hem ifrån skolan. Sen blev det ombäddning av sängen som var fuuuull av katthår.. Vems kan det vara?

Nu då. Funderar på att rensa ur kläder jag inte använder och typ donera till myrorna eller något? Har ju inget av värde och om det vore snyggt skulle jag ju spara det så känns jobbigt att typ försöka sälja på internet. Så ska vara givmild och försöka hjälpa barn att få åka på kollo! Haha det står det iaf på myrornas dörr att deras pengar går till, men jag vet inte. Går barn på kollo längre? Känns som det var outdated redan när jag var liten. Men är säkert jättekul för de som skulle kunna få chansen antar jag!



Pusspusss♥ Time to get to it!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att du ska ha en bloppis! ;)

2011-04-01 @ 15:14:41
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0