vaaaaaaaaaarmt !

Tjohoo,
Ska bara säga er en sak: kvällsol är inte alltid en bra sak! Just nu sitter jag och håller på att brinna upp isoffan:O Men min fina poojkvänn gjorde mig nyss en underbar päronmilkshake så jag tror jag kommer överleva♥ Fast det fanns egentligen en annan anledning till att han gjorde milkshaken och det är att vi nyss varit och storhandlat! När vi kommer hem, gissa vad vi upptäcker? Jo, att det är vääldigt trångt i frysen! Så varför då inte slå två flugor i en smäll och använda upp all glass? awesome(: hihi


Jaag påvägen till affären iförd mina nya, mysiga skoor! Fina va?(: så nöjd!



Älskling offrade sig och bar de sjuuukt tunga kassarna, men han var inte glad eftersom det gjorde ont i axlarna:(♥


Det var lite bilder ifrån dagen det(: Kanske kommer bildbomb från lägenheten någon dag. Vem vet? Hihii
Puuuss på er allihop♥

Kommentarer
Postat av: Thomas Tåden

Härligt med första storhandlingen för er själva!Synd med så liten frys.....vi har en 1/2 frys till övers,den bara står här i förrådet,den skulle passa bättre hos er i eran klädkammare kanske!? Kul att läsa allt du skriver,du är fantastiskt duktig på att skriva.Alla hälsar med 1000 kramar<3<3<3

2010-09-09 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0