sunny daay,

Härligaste känslan måste vara att cykla hem efter en lååång skoldag och nån timme på gymmet när dagens sista solstrålar lyser upp den färglada höst världen. Du känner den kyliga vinden mot dina kinder och kan mysa ner dig i en stor och mjuk halsduk och bara njuta. Finns ingen bättre tid att tänka och reflektera heller, man får så många nya tankar och ideer(: Lycka! Att sedan komma hem till sin egen lägenhet där ett mål härlig mat står och väntar är bara som den smälta chokladen på popcornet!



Hoppas alla är lycka glada och har en trevlig kväll idag! Pusss<3

Kommentarer
Postat av: annika markgren

Härligt att läsa om din fredag.Vi hade också en härlig kväll. Men sedan blev helgen lite hysterisk med alldeles för mycket inplanerat...Är nu på väg till Stockholm i tre dagar för examination av min juridik kurs. Pust! Jag hoppas att allt går bra för jag vill bara njuta av ingenting till helgen...

Lev och må ( så sa alltid min och Björns morfar ) Vi ses snart/ kramis Annika

2010-09-21 @ 09:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0