Sjukdomar ur ett genus och jämlikhetsperspektiv

Joo ser ni, det är vad jag jobbar med just nu. Sitter och skriver om TBC ur detta perspaktiv. Ganska trevligt faktiskt! Mycccket roligare än psykologi:M hihi ja, TBC har ju inget med genus att göra utan är mer en jämställdhets fråga mellan u- respektive i- land!



Jag önskar jag hade tagit kort ut genom fönstret varje dag sen jag flyttade hit! haha hade kunna satt ihop värsta coola timelapse då ju! För ser sig verkligen inte ett dugg likt ut idag som ibörjan. ALLT är gult numera och det ger ett mjuk ljus trotts den gråa himlen(:

Well, I should continue my woork!
Babaaaa! Kissess♥

Kommentarer
Postat av: Miccaaaa

weiiii! plugga hååårt!!!!

2010-09-24 @ 11:05:08
Postat av: björn

2010-09-25 @ 00:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0