Lista

10 FAVORITER
Färg: Alla sorters rosa och ljust, nästan silver grått.
Mat: Kyckling! I alla dess former♥
Band: Oj, hm kan inte bestämma mig^^, hihi
Film: Haha, måste säga love actually! En av de enda filmerna man kan se om och om och om igen. Speciellt på julen!
Bok: Var så länge sedan man läste annat än kursliteratur. Men vi kör på klassikern Harry Potter(:
Sport: Sport. Hm, gillar träning men hatar bollsporter. Får väl säga risport(: hihi
Årstid: Svåårt! just nu kanske Höst men i vinter blir det vinter och i vår blir det vår. Men jag säger höst då.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Gräddkola.
Tid på dygnet: Gillar tidiga mornar, när man är pigg och solen skiner, då man går ut och känner sig som ensam i världen, det är mysigt. Annars sena sommar kvällar på en terass eller grusväg med några roliga vänner så man får ont i magen av skratt.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Sjukling men glad(:
Smak: Sweet fruit.
Kläder: Rosa mjukisbyxor, duntofflor och "I'm an excellent driver" t-shirt.
Bakgrund: Soffa.
Nagellack: au naturel.
Tid: arton tjugo.
Omgivning: Vårat vardagsrum.
Irritationsobjekt: DNA för att de inte har världensfinasteskor i min storlek.

5 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Ja, varje dag(a).
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Nej, inte vad jag vet^^,

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Åh, här kan jag inte bara välja 3 men måste skriva min syyyster♥
Du tycker om: Risk för att låta som på sina lunar/bdb: Ni vet vilka ni är♥ hihi
Du inte gillar: Vadå 3 pers? haha har inte lyckats med det på någon^^, men säger alla rasister, mobbare och tjuriga-busschaförer.

2 VAL
Kaffe eller te: te♥ Chai och ingefärs te, mmmm!
Vår eller höst: Nu: Höst(:

1 ÖNSKAN:
Att det blir fredag snaaaart.

Kommentarer
Postat av: beeestaaaeeemmm!

fredag nuuuuuuuuuu tack! hihi <3

2010-09-28 @ 14:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0