Låång dag!

Hejsaan,

Idag har varit en riktigt lååång dag, men jag klarade mig igenom vaken! hihi nästan iaf, råkade somna i ca 30s på statistiken:D haha är riktigt förvånad att jag klarade sitta upprätt vid en bänk och sova^^, jaja, ledig imorgon! iaf inge skola men blir nog plugg ändå(: Sen har jag bokat tvätt-tid kl 6.00.... Hur tänkte jag? haha men det behövs iaf så det blir nog bra!

Förövrigt trivs jag fortfarande och allt är bra! blalbablaaa som vanligt liksom, har inget mer interessant att komma med för tillfället eller joooo! Vi har upptäckt att vi kommer ha en bok i nästa kurs som kostar 1,8 :O det är del 2 sen har vi del 1 i samma prisklass och sen 2-3 övriga böcker runt 500-700st :D haha kul att lägga ut över 5000 på böcker? NEJ! vi ska reda ut saken, för så kan vi ju inte ha det:M hihii Det var nog allt jag hade för idag,

PussPusss och lita aldrig på kvaliten av coop X-tras fiskpinnar(: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0