Kontraster,

Hi,
Idag har jag varit lite bortskämd och retlig. Jag tyckte att jag levde enligt murphy's law(om något kan gå fel kommer det att göra det). Så när jag satt på bussen hem, lite små sur och tycker synd om mig själv, hör jag ett samtal. Den här killens far hade dött av en hjärtinfarkt för någon vecka sedan. Han hade kämpat mot cancer i hela kroppen, blivit frisk och dog i en hjärtinfarkt. Sånt sätter saker lite i perspektiv. Jag och pojken klev av på samma hållplats och jag kan säga att jag gick skamset några steg bakom och beundrade hans styrka att fortsätta, då jag knappt klarade av en crappy day.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: susanne

Ibland behöver man andra perspektiv för att förstå hur världen ser ut och att den är bra och dålig utifrån vad som händer, men man behöver oxså få vara i "sitt eget tycka synd om" en stund för att kunna gå vidare.

Hoppas det känns bättre nu eller går att lösa.

Älskar dig mamma.

2010-09-26 @ 09:46:24
Postat av: agnes

Du skriver så himla bra malin! Saknar att prata med dig om allt möjligt, längtar tills vi ses på fredag världens bästa du! Hopppas du får en bättre dag idag!<3

2010-09-26 @ 09:57:38
Postat av: moster

love =)

2010-09-27 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0