hej soetnosar :*

Jag sitter just nu i soffan och pluggar kognitivpsykologi. Inte världens roligaste ämne så jag har myst till det lite under min rosa fluffiga filt, en kopp blåbärste med massa honung och tända ljus. Då går det lite bättre(:

Har fixat och donat i lägenheten hela eftermiddagen och är alldelles slut efter första dagen på en ny skolvecka. Har inte haft så mycket föreläsningar idag men att börja ställa klockan, cykla till skolan och allt bidrar till att man blir tröttare än vanligt. Speciellt cyklingen! Haha, men om jag har cyklat tidigare har det ju blivit hem till Agnes och stallet, ca 3km utan de minsta terräng. men HÄR! det är den dubbla sträckan och vi har inte bara flera backar utan även ett ombyggnations område där man får cykla bland stenar, grus och sand! Härligt med rejäl vardagsmotion dock såå ska inte klaga(:

Jag gillar min klass, finns många snälla och glada människor där! Så det här känns fortfarande som det kommer gå bra, I stay positive:)



Nu ska jag fortsätta här, PUSSSSSSSSS♥

Kommentarer
Postat av: agnes

malin va fin du är <3333

jag saknar dig på riktigt nu det gör jag verkligen!! men jag är så glad att du verkar trivas och härligt att klassen känns bra och allt! kämpa på med plugget vännen :) du är bäst!!!!!

2010-09-06 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0