Att leva med en kock,

Haha. Börjar fundera om det var så klokt i alla fall? Jag menar supergulligt att bjuda på lunch på resturanghögskolan, eller hur? Supergulligt ända fram tills man får reda på att det som serveras äääär den suuper delikata gormet rätten, trummvirveeel: Kalvtunga! Hade jag inte kunnat drömma om att jag någonsin skulle äta. Men nu är det gjort. Tror mitt psyke inte är starkt nog för sådant och har trängt undan upplevelsen åd jag inte kommer ihåg hur det smakar. Eller kändes. Haha! Men detta gott gör han sedan då ha ngör en hemgjord middag bestående av underbar och mummsig kyckling!

Mmm, ser gott ut eller hur?

Kanske inte är en sådan dum idée efter allt(: Hihih♥


Imorgon åker vii heeeeeeeeeeem:D:D hihi längtar!
PUSSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0