Roadtrip piccss

Hallooo,
Har precis smaskat i mig ett gäng köttbullar i min lägenhet som är fyld med kanel/äppel-doftanda ljus för att få upp värmen. Snöar fortfarande! hih trodde det skulle ta slut med en gång(:

Här kommer lite bilder från gårdagen iaf,
Efter några timmar i bilen från Umeå mot Sundsvall:D

Vi startade på IKEA, blev endel kassar där! Amanda och Sanna



Jenny, Sanna, Amanda och Michelle. Den obligatoriska shopping fikan!



Heldag med 5 tjejer på Ikea och Birsta city=fullproppad baklucka



Back in the car



Dags för en vanlig student middag på Hotellhögakusten!



Mmmm... efterätt♥, så klart!



Såhär fint äter vi ju varje dag! Eller hur?



Försök till turistbild på Höga kustenbron som låg precis utanför restaurangen!



Shoppingresultat från Birsta: Hårspray, Vantar, Skjorta, Metallicleggings, Plånbok och Sportbh!



IKEA stuff: kaffepress, lampa, kopplingar, lakan, doftljus, ramar, hängare och stekspade!


Ja, det var väl allt! Hade mycke kul i bilen och överallt annars också(: Maten var to die for!! skojar inte, måsta få den där pannacottan igen♥

Pusspåerdärhemma♥

Kommentarer
Postat av: Thomas Tåden

Vilken underbar dag du har haft,lite långt att åka med tanke på väderleken....skönt att allt gick bra.Mysigt med snö o levande ljus,krama o pussa min älskade son o hälsa från mig <3<3<3

2010-10-14 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0