oh, well imagine..

Hallå!

fick nyss tillbaka psykologin vg och g uppgifter och gissa?? Fuulll poott, i båda! Hihi så nu är jag glad(:
Hade tänkt belöna mig med ett par skor för mitt härliga resultat i psykologin men upptäckte att det nog får vänta till måndag^^, hihi Men det är bra, då kan jag kolla lite mer för att hitta de bäästa!



Det är även fint väder så passade på att ta med ombyte och power walka hem ifrån skolan, så nu har jag ätit lunch och ska snart bege mig till tvättstugan. Sen blir det pluggpluggplugg!! :D men det gör inget för mitt glada humör är tillbaka!



Pusspussss♥

Kommentarer
Postat av: susanne

Grattis min duktiga tjej.

De betygen är du värd, härligt.

Puss och kram mamma

2010-10-21 @ 15:12:43
Postat av: Björn

Sugoi!!!!

2010-10-21 @ 16:57:05
Postat av: Charlotta Edlund

Tusan vad härligt att få VG som första betyg på Universitetet :) Stort GRATTIS!

2010-10-21 @ 18:57:57
Postat av: Thomas Tåden

Ett hjärtligt stort grattis för de fina betygen, du är ju bäst!!! / Carro o Thomas

2010-10-22 @ 17:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0