När jag ändå är igång...

Borde fortsätta plugga men har kämpat så hårt idag så dröjer mig kvar lite extra vid datorn(a)
Tänkte visa lite bilder från sittningen förra helgen!

Tema: Charter!



Welcome to Oceanic flight 815!
hihii...



My hair, såg bättre ut i verkligheten(:



Sanna var redo för solsemester! :D



Mitt lag vann tävlingsutmaningarna under nollningen! :D Jag fick även induviduellt pris för att jag var enda 0an som orkade festa med 3orna efter vinbrännbollen:M



Karaokee...^^,



Det var en trevlig kväll(: Och visst blir jag inte längre än de andra i klackar? Hihi


Pusspusspåeeer♥

Kommentarer
Postat av: agnes

Haha, vad fn du var <3! Och grattis till det individuella festpriset, det var inte dåligt du haha :D

saknar dig massor!!!!

2010-10-20 @ 21:46:31
Postat av: Micca

Vaddå HETASTE flyvärdinnan in the aiir!! ouch! ååh på tal om ääääir!!! DET SNÖAR I HULTSFREEEED!!!!!:D 6 dagar tog det för att komma ner hit!:D boohyaaah!

2010-10-20 @ 22:51:45
Postat av: Thomas Tåden

Va du passade bra i dina kläder,inga problem för dig att x-tra knäcka som flygvärdinna :) Riktigt snyggt!! /Kraaam Carro

2010-10-22 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0