finding some peace

Helloo,
Mmmm... vet inte hur många gånger jag skrivit det nu men te i mitt♥ Finns inge bättre sätt att lugna ner sig när man har lite små panik eller är stressad för att tiden inte räcker till. Det är nerver inför tentan nästa torsdag som börjar sätta in och tänkte ta och plugga lite såhär på kvällskvisten. Då är det oslagbart att börja med en kopp varmt te med massa honung!

Helt slut är jag i kroppen också! Dagens träning bestod av 40min powerwalk/joggning följt av Bodypump. Skönt(:

Pusspussspå errrrr♥

Kommentarer
Postat av: susanne

Undrar om den vanan är en ärvd vana ifrån din mor=)?

Hur som håller jag med, otroligt gott och avslappnande.

puss och kram mamma

2010-10-21 @ 15:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0