trötttrötttrööött

Oj, idag har jag pluggat mkt duktigt! Slutade efter lunch och kom hem till ett gryyymt fräschtnystädat hus, inte helt fel! Sen blev det lunch och lite frivilligt pluggande, men som sagt vårat ämne just nu är intressant så känns inte så tungt än så länge(:

Åh, appropå ingenting: HP7 på fredag:D bara jag som längtar? hihi såg de två senaste i lördags så nu är minnet uppfriskat också. På torsdag kommer oskars mor och thomas och sen på lördag kommer min älskade syster! Så kommer få lite "hemkänsla" mot slutet av veckan. Det ska bli skönt faktiskt, längtar!

Pusspussss♥

Kommentarer
Postat av: susanne

Önskar jag kunde vara där jag oxså, men det är systertajm nu (först svärföräldra tajm) jag får spara mig till Jul i Idre.

Puss och kram mamma, älskar dig

2010-11-17 @ 19:24:34
Postat av: Charlotta Edlund

Oh jag är avis på syster och Thomas som får åka till Umeå och mysa med er!



MEN - jag får se HP7 redan imorrn (torsdag) :)



Stor kram

Moster Lotta

2010-11-17 @ 23:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0